mujy diarrhea ha . 2 3 din pait thk rehta h phr ek din khrb ho jta h...yahi cycle chal rha h. kia waja ho skti h .. kindly isky bary min Kuch bta dyn
asalamOalaikum dr meri armpit main lump hai 1 month hogya hai mjhe laga khud sahee hojaega pr abi tk nhi huwa iski kia reason ho skta hai or mjhe dr ko check krwana chahae? main bht pareshan hn plz mjhe guide krden koi khatre wali b...
Her time nose band rehti hai meri.. rat me to lazmi ho jati.. kisi time nose full band hoti or kisi time behny lg jati.. treatment b krway kafi.. pr reason smjh nahi aa rhi.. itching b hoti nose me.. zra c hawa ho to nose block.. so...
Salam I want to know about covid vaccine ...If we will travel to UAE ...is this Pak Vac vaccine eligible for that....if yes so what are the terms and conditions like booster dose etc... if no then when can we take another vaccine.....
counselor needed for a teenager
AoA, I am 18 yrs boy recently mera face pa acne aye tha but un ke spot remove nahin ho reh hn ..Kindly suggest any Solution for it
السلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرا ایک بیٹا ہے 11 ماہ کا وہ جب سے پیدا ہوا ہے اس کی بائیں آنکھ سے پانی آتا رہتا ہے ہے کافی زیادہ ڈاکٹروں کو چیک کروایا ہے لیکن وہ پانی انا ختم نہیں ہو رہا کوئی اچھی میڈیسن بہت مہربانی ہوگی
اسلام علیکم ڈاکٹر صاحب میرے سر میں درد تھکاوٹ سستی اور میدہ کا مسلا ہے
koi asi madicin btain js sa mustqil set ho jay
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree