i have done Tvs on 7th day of cycle after a month of DnC. can you please explain my both ovaries are normal or polycystic? what is in utrus?? 2 picture are of ovaries one is of utrus. there is an arrow in my utrus what is it? please...
Assalam o Aalikum meri age 23 hai aur mujai yeah pochna tha k mera face bht kamzor aur under ki taraf hai agr mujai apna face mota krna hai to isky leay kuch advice dy dain k kia krna hoga
mary 4th baby hai.3 c section.mary last period 26 sep ko howay thay.26 oct ko due thay nahi howay pragnancy report positive hai.ab main ultrasound kay liay kitnay din wait karoon ya check karwao? ab mara kon sa month hai?
Mera father ki left leg ko shadeed dread hota ha 2sy 3 mint tk hota phr rhk jata ha
Mera 2 Saal Sy Mede Ka Masla Ha ElaJ Bhi Krwaya Shifa international Hospital Islamabad Sy 1 Saal Phle Tablit Chal Rahe The ThEK Tha Link Pher Sy Wahi Masla Ho Raha Ha Muh Me Ganda Pani Aata Ha Sans Band Hota Ha Jism Kanpta Ha Sir Gu...
headache on left side also sometimes it occurs in full head I aslo feel dizziness at that time what I do now
left arm wali sari side pain kr rhi hai chest b sarh legs se upar sara part dard kr rha
Mujhy hepatitis b hai .mera pcr report negative ata hai or hbs.ag report positive ata ha Kiya ye completely negative hosakta hai .
Aoa sir mere sister ki head skin pr itching rashes ha is ky Lea kon si medicine use kr sktha ha
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree