sir last year in September mari anal fissure ki surgery hoe lakn ab hard stool ki wja sa dobara fissure hogya h or kfe itching or burning ho rae h ab mja kya krna chahya ?
Sir Mujhy Kuch Din Pahly Right Testical Ma Pain Hua Or Swelling Yeh Test K Liye Kaha Dr Ne Plzzzz Bata Den Kya Problem Ha.
ye bone nikal ati hai bht pain krti hai hath upr nechy krty hue or kam krty waqt kuch pakr nai sakti iska koi solution
i want the solution of this problem... i am posting scan pics... dr said that nose bone has dilated to right side... he didn't describe it well... can someone plz guide me... bcz kaafi kaafi din bukhar rehta hai ar zukaam khatam bhe...
Aslam u alikum , mra gla tkreeban 20 days sa khrb h , gly ki sides m pain hut js kuch swell h inside ,3 days antibiotics b liy lkin aram nh ay , ab ears m b sath pain strt hu gae to 2 drips lgwae doctr n antibiotics ki , waqti frk...
I am 22 years old and my vinegar hair has turned very white and so has my beard.
Pain khtam nh hoti bhot check up kraya
Salam sir g mere nafs py dahne nekle owe h 3 ya 4 mahine hogaya h pehle 1 tha ab 8 hogaya h or dard nahi karta h kuch nahi karte h kuch b takleef nahi de raha h eske lia kohi medicine wagere h please sir kuch bata h me bohot paresha...
Aoa ek dost k sath kafi time se ye masla hai kindly es k ly koi medicine advise kr dain jis se ye permanent thk ho jay jis ka side effect kam ho or ho bi permanent . thnx
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree