Meri shadi ko 7 month ho gy... Pehli pargancy miscarriage ho chuki hai 3 month ki the,. Dctr ny athra btya tha.. os ny 20 injection b lagye athra k... Altra sound krwya tha os main twins thy .or hamal kmzor tha... Hm ab second k liy...
assalam aliakum. ye meray husband ki report hy.kindly ye bata den k is mai kitna issue hy . kon c medicine ki zarorat hogi In ko ya further koe or test hoga .pregnancy k leye try kar rahy hain ham. kindly bata den k is k ilaaj mai m...
hello dr .. my age is 27 im feeling indigestion issues for long .. i want to go for h pylori test .. as i know h pylori can be detected in stool test .. its not easy for me to go for stool test .. can i go for blood test to chec...
skin allergy hai bohtt zada hogai hai skin pe black patch banne lage sar mei danay hair fall
mra ek frnd h usny sinopharm first dose lgwai h vaccination due to job requirements but ab job change hgai h nd na required h vaccine to second dose ni lgwa rha...is it normal? i mean koi issue to ni h ?
dark circles khtm krny k liye kuch bta dein
10:12 salo sy face py skin nekalty hai koi propet elaj kardy
I'm 20 year old boy my problem is ke mujhey Islam ke baraey me buree khiyal ate hai or me Apne aap se imaginary conservation bhi karta hoon me kia karoon
Sir mujh peshab main dard Hota hye or bohat Jalan hote hye
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree