4 month se peroid nh aye h harmos bhar gaye us wajha se peroid nh ate h plz help me doc tertment doc no marred
Assalamu Alaikum Mere bhai ki age 20year ha usne moderna ki 1st dose lagwai hai ager wo 2nd dose na lagway to 1 dose ka asar khtam to nhi hojyga because mana suna moderna vaccine young People mein myocarditis ka issue ata ha
Aoa, mera chera aik dum numb ho jata hai. gudgudiyan start ho jati hain or me focus nhi kr pata kisi chez py. ese lgta koi attack a gya hai. or aj kal hlke hlke Dil py current bhe lag rhey.
میرے ماتھے والی جو ہڈی ہے وه کچھ دن زیادہ سوزش کر جاتی ہے . پھر سیٹ ہوجاتی ہے لیکن بار بار یہی کام چلتا رہتا ہے - پلیز اس کا حل بتائیں .
Salam sir 2 din c muja ajeeb feeling hy bht neend k bad jab sona lagti ho to 2 mint bad dar k uth jati ho sath me kuch tym lagta hy muja wapas isi mahol ko samjna me k me kaha ho asa feel hota mera mind bilkul blank ho jata plz plz...
Aoa... 2 year pehly Mera c section Hua tha..or wo khrb ho gya tha jis ki wja se mjhy Abhe tk bht zada weakness h.. Hath paon so jaty hain.. Or back pain h bht zada... Miner sa Kam krti hn to back Mai pain start ho jata h... Kindly m...
My fsh level 19.3 please tell me how i can low fsh level?
koi alamat mehsos nahi ho rahi no fever no caugh
Im mother of 5 months old baby. I had a follicular cyst in left ovary before pregnancy. At the time of delivery(vaginal) the doctor didnt suspect any cyst and asked me to get an ultrasound done after few months. Unfortunately due to...
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree