Ask Questions From Qualifed Doctors And Get Authentic Answers

Post Question
General Physician

Blood Pressure High

Suggest medicine 140/80 for blood pressure. Pain in eyes. Stress in back muscles. Feet heavy. Overall uneasy feeling. Chest congestion

General Physician

Antibodies Report

Assalam o Alaikum. Kindly check this report. Is it ok or not?

General Physician

Folic Acid Recommendation

Is it safe to take folic acid on daily basis for unmarried girls before marriage if yes then which brand is best.... Don't have serious medical history only having some allergies and can we take biotin and folic acid together.... Pl...

Gynecologist

Breast Pain

assalam o alaikum me married hon or mere 2 bache hai..chota beta 2 years ka hua hai 1 saal ka hua tha to breast pain ki waja se feed churwa dia tha.pr 5 month pehle milk abhi bhi arha tha to dr ne medic di thi rukne k lie..ab masla...

Psychologist

Mind Disturbance And Stress

sir asalam o alikum mujhe ye puchna tha k hamre mind me fazool sochen hoti he wo chezen jo hoti nh he hm imagine ker lete hen like shadi k mutaliq ya peso k mutaliq ya ameeeri garibi k mutaliq in socho ko positive aur normal kese ka...

Gynecologist

Periods

mere periods pehle irregular thy phir three four months pehle dr ko check krwaya or tb se med le rai hn, ab two med le rai hn, pregnol and glucophage, dr ne kaha muje hormones ka masla hai or pani ki theli hai, ab three months se da...

Dentist

Gum Desease,

actually gums bht swell hain blood niklta ha bht zyada gum teeth chor rhy hain.. roots black ho rahi hain infection barhta he ja rha ha .. morning me munh me blood hota ha... kya meri ye problem cure ho skti ha ..

Gynecologist

Pregnancy Travel

A.o.A kya ma pregnancy 11 week ma travel kr skti doc ko check up krwana ha ... i am afraid sb khtya travel ni krtya but 3 month hona wala ... plz tell me is it save for me

Gynecologist

Average Sy Above Pani Bache Ke Aas Pass

meri pregnancy k 5 months chal rahe hain but ultrasound mai pani average sy above aya hi but bache k growth her cheez sahi sugar test karwaya hi sab kuch theek hi. ic sy mere bache k liye masala tou nhi ho ga. gynicoy k dekha chuk...

UP TO 40% OFF

Consult with Top PMDC Verified Doctors & Get Upto 40% Discount on Lab Tests

Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.

Book Lab Tests
PMDC VERIFIED

Consult PMDC Verified Top Doctors Across Pakistan

Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.

Find top doctors