Ye meri semen analysis ki report ha plz guide me
mera bhai hy use chimo lag rahe hy ek.cycle hogya hy mgr wo kuch kha pee nhe rha or us k white cell b kam.horhe hain to kia krw k wo khane lage chest me dard hota hy kb kuch khaye to nhe kha rha
I have 6 weeks pregnancy. my CBC is normal except for MPV which is slightly high. my HB is 13.3. is it normal to have slightly high MPV in pregnancy?
ye meri mother ki report hai ... unko bones mein bht pain hoti hai jism mein dard rehta hai 24/7 or koi kam wagera nahi kr sakti... hr wqt drd ka btati rehti hain jism mein ... i had attached the report ... kindly report daikh k bt...
I had a lot of back acne almost all my life after puberty. Ab khtm ho gai hain par marks reh gae hain bht zyada. They are dark brown marks. Sometimes acne b ajati thori. Inn marks k lye koi cream bta den plz takay marks chaly jae an...
meri periods ki date 25 hai abi tak periods nh ahe , or pregnancy possitve arai hai, or main ne hcg test krwai hai us main hcg level 97 hai kia hcg level normal hain ya low hain
Is it shows autism ? Or speech n language delay reason? Pkz see report. Attached ..
Ye meri semen analysis report ha plz guide me
asalamu alaikum. mere 2 kids hen 11 year old boy n 7 years old girl. osky bad hum ne khud planing nhi ki baby ki. but ab jb baby plan krrhy to ho nhi rHA means last December pregnancy hoi thi but fail hogai thi. mere dono kids k t...
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree