9mah se Mai thiroid ki peshant ho mgar abi tak koi achy Dr ka nai pata Jin se Mai ilaj kar wao
mujh one year se left side ki kidney me pain ho raha hai kafi treatment karwa per koi result nahi Mila ye pain periods k Duran zaida ho jata hai ab urine me foams bhi Ana start ho Gaya hai or color bhi transparent ho Gaya hai mere l...
kindly guide operation is mandatory in this case?if yes then what precautionary measures should be taken?
Koi cheez yad nhi rehti cheezon pr focus nhi kr skta bhut sust hon bat create nhi kr skta bhut kam bolta hon khas kr gathering mn nhi bolta hon logon ke name tk nhi yad rehty woh hi yad rehty hain jo kareebi hain jin se mulaqat hoti...
As Salam O Alaikum, Mera ek week phly operait howa tha. baki sb kuch theek ha. baby be theek. likn mera belly kafi barh rha ha isk lye kuch bta dain. Sukriya
mery papa ko bhook nae lgti jis ki waja se bohat weelakness ho gye hi or papa 1 sal se heart ki medicine le rhy hain
I have skin allergy . Probally Hives (skin turns red , sometimes bumps). i use rigix tablet occasionally. But last few days , the problem is little more. My Penis is swelling due to itching. Recommend medicine
mjhe ye masla kaafi time se hai aur mera stomach bhi har waqt kharab rehta hai hota ye hai kay mjhe sir may har time middle of head se lekr forebrain kay kareb nose tak asia pressure feel hota hai aur aisay lagta hai sar chakra raha...
dr Shb main ne ye mashwara krna tha keh meri beti jo 11 month ki hai wo night main soyi hai tu jab wo uthi hai tu iski ankh sojhi hoi thi.aur 6 hours ke bad iske ankh ke gird radish dane ho rahey hai iski problem samjh nahi a rahi
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree