Mujay 1 week say stomach mai buhat jalan ho rahe hai and blotting be bue hai stomach ki….iss k leye kia kru?? Constipation be hai.kamar mai be dard hota hai.
Sir i m 7 weeks pregnant.i m suffering from sever cough. Hot water with honey gargling with salty hote water is done but all is vain. Prescribe me any syrup
main ne pregnancy test kia h gar pe strip k sath. us pe 1 line to show hoti h jb negative b ho mera test positive h but 2 lines bni hain i mean that 3 lines hain kia mtlb h I ska
Aoa Dr meri left ovary mein 4 saal se dermoid cyst hai remove nhi krwai abhi , Ab mujhe saal se diarrhoea abdominal pain ka issue horraha gastroenterologist ne ct enterography kaha hai , kia 2 baar ct scan krwane se pelvic aur de...
assalam aliakum. ye meray husband ki report hy.kindly ye bata den k is mai kitna issue hy . kon c medicine ki zarorat hogi In ko ya further koe or test hoga .pregnancy k leye try kar rahy hain ham. kindly bata den k is k ilaaj mai m...
Aoa I m 14 weeks pregnant Alhumdulilah Today I noticed a spot on my back side of trouser It was not a blood spot exactly but some dull red kind of spot on back side is it something serious? There was only one during whole day a...
hello , meri shadi ko 2 year hue hain pregnancy nh horai, dr ne muje pregna care suggest kiya hai, kia main use kr skti hon, or is se kia faida higa
I have a slightly Pain in middle and left side of chest from last four days.I had checked up by doctor. He only precribed with Dicloran Injection. But after injection the pain is still there... Need Proper Suggestion from Concern do...
History Inko 2013 main acute hepatitis hua tha jo foran treat krlia tha but inka kehna hai k kisi ne inko poison dia tha tabhi se stomach issue hua or kuch months se ab little amount of blood ata hai vomit k sath or acidity heart b...
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree