A A Dr. Meri bagal k niche swelling hui hai 1.5 mahina hogya hai check krwane pe pta chala rasoli hai iska operation hoga operation k ilawa iska ilaag koi bata skte to please meri help kry. Shukriya
2 months ho gae Mujhy Khana khaney baad khorak ki naali me bht shadeed jalan hoti hay jis ki waja se bht bechain rehta hu and aksar qabaz bhi rehti hay kindly tell me any suggestion for solve this problem...
17 days gallbladder removal ko hogye hain ub issues horhy hain pate mai gas type jsy andr rehti or rotate hoti rehti fart prb hy nh hota tbyt awazar type hy diet mai tea yan bread boil rice sb aisa lite chezy use kr Raha hn but andr...
My child is 7 year old and still not speaking clear, not learning anything, having many physical problems like obesity, extra fingers , night blindness, small penis and testicles (not growing), doctor diagnosed its called BB syndrom...
mein bilkul sahi tha pehle lekin 2014 se muje ek din safar karte mehsoos hua muje sans pura nahi araha ta fir teek hua aur fir aisa hua jab mein akele jaraha tha fir mein bht beemar hua uske bad abhi tak mene khabi apne apkp pehle k...
السلام علیکم،میرا جسم ہر وقت تھکا تھکا سا رہتا ہے نہانے، کھانا کھانے اور سونے کے بعد بھی فریش محسوس نہیں کرتی میرا جسم ہر وقت جانا ہے کوئی بھی جسمانی مشقت والا کام مجبےسے نہیں ہوتا اتنی کمزوری ہے میں نے سرچ کیا تو پتہ چلا کہ یہ کی...
4 month pragnency start h..kch din bht bleedng hoi khair altrasound thk aya..baby ulta h bs lekn 2 rat s achank itna pani nkl ata h k kpry chng krny prhta..pad rkhna prhta h..or bleedng b slow horai h sht m..Plz mri help kren k ye s...
Salam... I have visited Fakhar naseeb 10 days ago... He prescribed me Oratane 20mg, Arynoin (1 hour at night) , Clindamax (at evening) .. since using these my undereye get so so so dry that i can touch that part i feels like sand an...
Can we straighten nose bridge with exercises?
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree