My son was breastfed til 1.5 yrs. He refused to take bottle. Not taking any milk. He is 2.3 yrs now and weighs only 11 kgs. 7 months ago he wa 12 kgs. He only eats a small range of food items. Most of the times eats fried chicken. E...
asslam o alekum dr mujhy 8th mnth laga hy par ab achanak urine track me bht dard r khrsh hony lagi hy dryness b bht hy please koi ilaj bata de bht zyda tklef hy
Mjhy ovarian cyst ho gai thi jis k liye maine 3 months ka course kia tha divestra tablet use ki thi.. us k bad ultrasound krwaya tha jo last tha wo main sath attach kr rahi hn… us k bad next month mjhy periods a gaye.. mjhy heavy pe...
dctr meri 1mnth phly dnc hui plz mjhy bta dyn k meri dnc baby ki heartbeat na hny ki wajh sy hui .. kya next pregnency me aisa koi fault to nhi hoga? kya next pregnency healthy ho skti hy????
Meri or wife ki reports theek hain but pregnancy nae horahi 8 Saal hogaya aik baita hai wife ko Garmi bohat lagti hai hadd sy zayada body temperature zayada hai Kya is say koi faraq parta hai D.N.C ho chuki hai aik dafa
khushak khansi pechly ak hafty say horahi hy antibiatic aur syrup bhi use karlie hy magar aram nhi araha
salam, sir/mam dr ne mama k kuch test karwany ko kaha ha glucose fasting ,lipid profile and micro albumin but in sab test me fasting required ha.. jab maine mama ko fasting karwana chahi 10 hours ki.. to raat ko 7 hours pe hi mama...
My son woke up from his sleep at night and vomited, after that he again did that, it had water discharge too
loose motion by two weeks. No vomiting. No blood. but pain hard again and again. 6 to 8 times a day. please help.
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree