Mn jb study krti thi to room mn beth k krti thi or bht garmi hoti thi room mn fan off kr ky bethti thi..jis ki wjasy mujhy face py dany ho gay hn bht cheeks py..or ab wo dano wali jgaa black black hoti ja rhe hy...plzz koi cream bta...
muscular distrophy ky bry main help chaiye thi.
i have low teststerone levels,i had face same problem 1 year before but at that time the results were on the lower side of normal range .Kindly tell me the permanent solution to the problem ,what are the reason of this problem.
Mari skin ka problem hai kindly muja koi Doctor suggest kara jo best hon. Pindhi ya Islamabad ma hon jo.
meri mother kay right hand ki finger bar bar sounn ho rai hain ur vain me bhi dard hai unhun nay blood test karwaya tha usi hath me. jb walk marti hain hain tu fingers sai hojati hain but jesei bethay ya letnay finger sunn honaye la...
i am in stress all time mantly slow not answer quickly how to manage our stress job stress or business stress family stress i am worried plz help me Doctor sb
salam mera cesarian hua tha 10 August ko or mujy 38 days bleeding hue phir or 2 October ko periods hue or abhi tak heavy flow sy bleeding hai ajk days stop hue likn phir start ho gaye
Aoa mujhe pollen hai or us k liye es season mein main castine tab use krta hon es bar mujhe shaded khasi hai or sans leny mein boht prb hai or ye raat k time hota hai Khansi kafi time sy hony ki wajy sy TB k tests wagera thek hain....
AOA mujhe ek maheenay se tinnitus ha jab bhi silence ho mere ears ma pressure sa hota ha jaise plane ma betha hu or tinnitus hota ha or jab bhi head movement kru ya uthu tou sir ghumta ha
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree