muje placental abruption hua ha 29 weeks main Kia muje agy pergent hone ma masla hoskta ha
kindly plzzz check is it fine???? and eye on pus cells
hand shake karty hai lips bhi aur legs bhi kabhi kabhi aur urine k bd sperm drops bhi aty hai tsh, free t4 ka test Kiya normal tha Meri age 25 hai aur jism har waqt tired Reh jata hai ek neurologist ko check karwaya os ny indral 10m...
Assalamualaikum! Meri age 17 year ha height 5fit ha and weight 35kg ha mojhay 13year ki age me periods start hogy thy tb koi problem nahi tha bilkul pain nahi hota tha lekin do saal pehlay mean 15saal ki age sy mojhay buht shaddee...
Mujhe approximately last 4 months she galay me issue hai gala halka halka dard krta hai zyada try subha k waqt hta hai or white resha niklta hai Phle aik doctor see ye med 2 week use ki Zinacef 1+1 Myteka 10mg 1 daily And then...
Mojhay jb be periods aty han to kamr ky nichly hisy per tangon me and pait me buht shaddeed dard hota ha even kuch be nahi kr sakti na baitha jata ha na lata jata ha.Kuch khany peeny ko bi dil nahi chahta Aghar kuch khalon to pain o...
Hi sir I have facing egg white discharge but the color is pink/ brown for last 3 days. It’s only spots only first day it was little heavy .Now it completely stop. I checked from strip it’s showing negative, cycle day 37. 2 miscarri...
please see reports and tell is it imp to det admit?
Ovulation Kon saa din best hota hai pregnancy k lye
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree