5 din sy bht zyada becheni horhi hai dil ghabra rha hai kch bhi khany ko dil nhi krta hai khany ki smell bhi bardasht nhi subha 1 baar ankh khul jati hai phir so nhi pata sham maghrib k baad thora mormal hojata hu but aglay subha ph...
Salam..meri.last period date 1st September h 30 days ka cycle h.scan mn btaya gya h k 5 weeks ki pregnancy h lekin LMP k mutabik 7 weeks banty hen? Kindly sahi calculation bta den..
slam.. mai kidney patient hoon, mujhe fever hai mai konsi medicine lu.. jab k mera creatinine 2.4 aur gfr 16 hai..
pile hai phaly to moqey thy likan ab moqa khatam ho giya hai is moqa wali jagh per kharish bhoot ho rahi hai
Can we chk pregnancy with stick before 2 or 3 days of periods
Can we chk pregnancy with strip before last 2 or 3 days before periods.
AOA.. sir me ne semen analysis test krwaya hai jo nechy pic me details mojud hai .....is k sat me medicine b kha rha hu (avion+surbex z+Gonodel F) to kindly sir ap mujhy ye bata de k is me mazeed kitna izafa krna hoga or ye medicine...
I am 5 weeks pregnant, didn't have ultrasound done yet, i feel lower abdomen muscle pull pain whenever i sit, stand or walk. This pain i am feeling since 4week till now. I also have history of ectopic, can you please tell me what ca...
Mre15month k 5terth hn . baby k front teeth p Yellow spot hn . Ye q hai. Iski age k Kise Bache k aise nh teeth. Protect toothpaste b use krh hu finger s krte teeth saf uske . Ye q hai or Kia krna chai k or teeth p na ho. . kindly g...
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree