Ask Questions From Qualifed Doctors And Get Authentic Answers

Post Question
Gynecologist

Missed Periods

muje periods miss huy nine days ho chuky hain, muje pani ki theli ka bi masla tha us ke liye me four months se pregnol or glucophage subha shaam le rai hun, me ne three days urine test kiya hai, us me aik dark line hai or aik bilkul...

Pediatrics

Need Child Specialist

Aoa mera baby 21 days ka ha usko boht flu h naak uska band hota h jiski wja sy woh uncomfortable feel krta h plz koi medcn bta dy

General Physician

Hath Paon Sun Ho Jana Aur Sar Dard

aoa mery sath masla ye hai k mera ek bazo sun hona shoro ho jata hai us k baad mery hont (lips) sun ho jaty hai phr mjhy bolny ma mushkil hoti hai aur dimagh bhi kaam krna kam kr deta hai ye kifiyat jb khatam ho jati hai to us k ba...

Gynecologist

Mestrual Delayment

I had sex during ovulation twice but I took emergency pills afterwards and last month I did my mestruation on 24th but this month not yet, how safe am I?

General Physician

Asking For Smell Change

Assalamu alaikum. Mein 30 july ko covid +ve hui thi ,jb mera taste aur smell chala gya tha phr wapis b agya tha aur bht weakness b thi aur severe hairfall horha hai abhi tak ,abhi thoray din pehly flu aur cough b hui thi phr wo thek...

Andrologist

Porn/Mastrubation Addiction

Salam Doctor, Mai Married hoon or bachpan se hey mey Porn/Mastrubation mai mubtla hoon jo waqt guzarney k sath sath mazed bhar gya hay mai ne kai bar khud ko is azab se nikalney ke koshish bhe ke pr har bar nakami ka samna krna par...

Andrologist

Porn?Mastrubation Addiction

Mai apnei school life se he pron/mastrubation addiction mai mubtla honn or waqt k sath sath ye chez pukhta ho gaey hay mai kai bar isey choney ke koshish kr chuka hoon pr har bar nakami ka samna hota hay jasey kisi insan ko kisi che...

Dermatologist

Black Spot On Leg N Feet

From some time I have black spots(neel) on my leg upper part n middle part on feet as well having sugar fasting 120 to 130...mool are also developed under arm

General Physician

Dengue Fever

AOA! mjhe 7 days se dengue hai. but last 2 days se mjhe koi Fever nhi hai. or ma.daioy platelets ka test krwa raha ho jo day bay day down ho rahay hain or aj 106 se 33 pr aa gai hian. or sath main mere jism main kharish ho rahi hai...

UP TO 40% OFF

Consult with Top PMDC Verified Doctors & Get Upto 40% Discount on Lab Tests

Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.

Book Lab Tests
PMDC VERIFIED

Consult PMDC Verified Top Doctors Across Pakistan

Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.

Find top doctors