Questions Asked From Gastroenterologists

Post Question

Get Affordable Care from Gastroenterologist

Gastroenterologist

Persistent Stomach/intestine Infections

assalam o alaikum persistent stomach or intestines infections repeated after few days, since 5 months symtoms during infection (fever, watery stool , nausea, gerd , gas , heart trembling and palpilation weakness), after every in...

Gastroenterologist

Heaviness In Stomach

As salam elikum.. me kafi takleef me hun ajkal. Almost 2 years pahlay hphylori dignosed his tha 1st tum antibiotic ka course kra tha to suit nhi kra tha 2nd tym dobara course kra to tbyt set hogae but ab mujai stomach me bht heavin...

Gastroenterologist

Liver Disease Hapatatis A

AoA I use this medicine last one week but my vomiting is not stop i never eat or drink anything kindly guide us how long this virus duration i pain my liver side

Gastroenterologist

H Pylori & Ibs

Sir serious ho k answer dejey ga Sir aprail m 1 year hu jyga h pylori course kiye howe mjhe bhok bilkul b. Nhi lagti peat hr wqt phola rehta hy or zada khana prta hy phr 1din chor kr dosry din washroom jati hu or wo b start m thori...

Gastroenterologist

Celiac Disease

I am on gluten free diet since 5 years. Mera weight gain bhi hogya tha, perhaiz bhi karhi hon but pta ni kuch din se achanak dark cicles, weakness, ankhon k samny andhera arhaa hai or kbhi sardi lgti hai kbhi garmi, sweating bhi ni...

Gastroenterologist

Stomach Pain

asslam o alaikum ... dr sab muje 10 din se Pet me dard, bhari Pan , bad hazmi ur ju kuch khaya piya ho wo jesey galey ko wapis ataa hy ... mgr ulti ni ati .... khali pet dard zeada huti hy ... me 6 din se librax tablet ur omeprazole...

Gastroenterologist

Mehday Aur Aantriyoon Ka Problem

pechas bhot rehty hn.khana hazm ni hota bhok ni lgti.weekness hoti ha chakr aty han.endoscopy se bari ahant aur mehday mein infiction btaya.3 saal phily ilaj krwaya ab pher same problem aa rhi ha

Gastroenterologist

Gass, Acidity, Digestion, Heart Burning

Gass, Acidity, Digestion, Heart Burning 4 saal sy mehdy k marz mein mubtila hun. pehly aksar qabz rehti thi laken ek month sy shadeed Acidity gass r Dard rehta hai. khana hazzam ni hota. stool k rasty mucus ata hai. nexum 40mg aur...

Gastroenterologist

Gass, Acidity, Digestion, Heart Burning

4 saal sy mehdy k marz mein mubtila hun. pehly aksar qabz rehti thi laken ek month sy shadeed Acidity gass r Dard rehta hai. khana hazzam ni hota. stool k rasty mucus ata hai. nexum 40mg aur ciprofloxacin use kr rha hun. waqti tor p...

UP TO 40% OFF

Consult with Top PMDC Verified Doctors & Get Upto 40% Discount on Lab Tests

Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.

Book Lab Tests
PMDC VERIFIED

Consult PMDC Verified Top Gastroenterologist Across Pakistan

Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.

Find top Gastroenterologist