37 and 4 days pregnant ho , baby position ok hy but wo neche nhe ahraha .. mera phela baby hy kindly guide me .. me kiya karoo muje normal delivery chaheye hy .. Please help me
after covid back pain tha jo ab joint mei chala gya knee mei swelling hogai utha nhi jarhaa dr ne ANA test krwaya report attach kr rahi hun plz guide me kia aya hai is mei konse dr ko dikhaon ?
My daughter is 11 months old n has no teeth yet. Her other milestones are met mashaAllah. I noticed a bluish swelling on her upper front gum which turned white the next day n today it become bloody red like a clot. It doesn’t feel s...
mri beti 7 years ki hy usky 2 sal sy pate mai pain rehti mai BHT sary Dr ko dkhaye pate mai worms hain mai hr 3mnths vermox b dti PHR bht sy syrup b or ultrasound b recently krwaya but wo b sai mai BHT tense hn koi aisa Day nh jb pa...
Menay iss month plan B use kea sirf eak baar uss k baad mujay apnay time pe periods b aye,2din thy periods bs… Pregnancy test be negative hai… Oss k 2din baad lower abdominal area mai bht jalan mehsoos ho rhe ti pher kuch 2-3 days b...
Comments about these reports pls
mai conceive krna chah rahi hn or yai 2 day of menses ki prolactin report hai...
is my report is normal? because I have body pain
mujhy Khana digest karnai mei problem hoti hai haar khanai kai foran baad stool kai anai ki kia wajah hai aur is problem ki waja sei Mera weight bhi kafi loose hogaya hai please reply
Accurate reports. Trusted labs. Across Pakistan.
Expert specialists. Trusted clinics. Real patient reviews.
Available: 15/7 For Your Service
The doctor's assistant is here to help you
Call to book an appointment or for any queries
Available: 09:00 AM - 11:00 PM
We are here to help you :)
Feel free to call our helpline
Call Here:
We use necessary cookies to make our site work for you. By using our site, you acknowledge that you have understood our Cookie Policy I Agree