Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Male, 32 years old, Karachi
Salam, I am married with my cousin (meri Nani ne 2 shadian ki thi ek husband se ek beta tha aur dosre se 3 betian, meri wife meri Nani k pehle husband ke son ki beti hain jb k main meri Nani k dosri husband ki beti ka beta hon) we are married for last 5 years 2 bar pregnancy hui lekin starting week main hi khatam hogai, we are still trying to conceive. Meri wife ki ek sister ki shadi meri sagi khala k betay se hui thi aur unhan ek microcephalic child hai. Kya agr future main human baby hua to kya uska b chance h k wo b microcephaly ho? My blood group is 0+ and my wife have B+.
Member
Anonymous User
Dear Member,
Please connect with us Take an online consultation if needed :
https://www.marham.pk/contact
Thank You