Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Mother, Female, 67 years old, Lahore
right kidney ma 17mm ka stone ha. Khana khanay k baad jab gas banti tu bht pain hota ha. Homeopathic medicine le ri hun. Cranmax aur citrosoda p leti hun jab gas banay. Kindly pain k liye kuch bata dein.
17 MM ka stone Kafi bara hye. Sirf dard ki dawa Kafi Nahi. Pehthri ka Ilaj Zaroori hye. CT scan kerwa ker dekhaayen. Cap Tramal 50mg three times a day. Gives us your phone number on shoaibmithani@yahoo.com
lithotripsy with expulsion therapy
Aoa .. homoepathic ko konsi medicine aap le rhi hain ... acc to symptoms we prescribed medicine .. Alhamdulilah i solve many cases of kidney stone .. if want to me aap ko properly overall wd gastric n pain issue aap ka treatment karungi .. inshAllah u will b fine .. pain kis taraf hota hai aap ko kidney m ya stomach me
Agr pain hy to homeopathic medicine ap ki symptoms k mutabiq nai hy behtar hy k complete history or symptoms btai or masly ka hal krai.
Kidney stones 15 to 20 days mai nikal jata hy
249 Positive Reviews