Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Urologist on Kidney Pain

person-avatar

Asking for Mother, Female, 67 years old, Lahore

right kidney ma 17mm ka stone ha. Khana khanay k baad jab gas banti tu bht pain hota ha. Homeopathic medicine le ri hun. Cranmax aur citrosoda p leti hun jab gas banay. Kindly pain k liye kuch bata dein.

Urologist in Karachi - Dr. Muhammad Shoaib Mithani

Dr. Muhammad Shoaib Mithani - Urologist

MBBS, FCPS, Fellow European Board Urology | Karachi

review-stars

249 Positive Reviews

17 MM ka stone Kafi bara hye. Sirf dard ki dawa Kafi Nahi. Pehthri ka Ilaj Zaroori hye. CT scan kerwa ker dekhaayen. Cap Tramal 50mg three times a day. Gives us your phone number on shoaibmithani@yahoo.com


0

0

Urologist in Multan - Asst. Prof. Dr. Muhammad Waqas Khan

Asst. Prof. Dr. Muhammad Waqas Khan - Urologist

| MBBS | MCPS (General Surgery ) | FCPS ( Urology ) | FRCS (Urology) | | Multan

review-stars

378 Positive Reviews

lithotripsy with expulsion therapy


0

0

Homeopath in Karachi - Dr. Salma Wajahat Ali

Dr. Salma Wajahat Ali - Homeopath

DHMS, RHMP | Karachi

review-stars

48 Positive Reviews

Aoa .. homoepathic ko konsi medicine aap le rhi hain ... acc to symptoms we prescribed medicine .. Alhamdulilah i solve many cases of kidney stone .. if want to me aap ko properly overall wd gastric n pain issue aap ka treatment karungi .. inshAllah u will b fine .. pain kis taraf hota hai aap ko kidney m ya stomach me


0

0

Homeopath in Lahore - Dr. Muhammad Umar Farooq

Dr. Muhammad Umar Farooq - Homeopath

DHMS, RHMP (PAK) | Lahore

review-stars

135 Positive Reviews

Agr pain hy to homeopathic medicine ap ki symptoms k mutabiq nai hy behtar hy k complete history or symptoms btai or masly ka hal krai.
Kidney stones 15 to 20 days mai nikal jata hy


0

0

Attach Photo here: