Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Male, 31 years old, Pakistan
Aslam o alikum! Mujhe Life me 1st time is tarah ka issue aaya hai jabse ye corona aaya hai ! ghar me bethey hain ! or mera kaam web designing ka hai to office me thora chal phir leta tha..!! jabse corona aaya hai bed par lety lety web desiging karha hun! bed sy kaafi kam uthta hun! barhaal mujhe ab intercourse me issue arha hai pehle bohat achay sy intercourse horha tha ab intercourse karne lagta hu magar eriction waisi nahi hoti kuch minutes me hi eriction khatam hojati hai! kindly help me! thank you!
have fasting lipid profile.fasting blood sugar.then visit nearby or consult online video consultation.thanks
https://www.marham.pk/doctors/multan/urologist/dr-muhammad-waqas-khan
For permanent treatment contact us
https://www.marham.pk/doctors/khanewal/homeopath/dr-muhammad-mohsin-shah
consult online
Need your more symptoms and history to treat your problems so take appointment or call me through marham and get rid of your problems in couple of days
378 Positive Reviews