Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Male 33, KahrorPakka, Lodhran
Aoa, I'm looking for advices from the doctors. Last month, i got infected by Malaria, and doc gave me some antibiotics, by using them i felt better and my fever and chills were gone, but in the mean time my diet was not good and i was feeling weakness already.
Aik din amma ji ne spicy rice banaye, usdin mujhe bhook bahut lagi thi mene pait bhar ke khaya, lekin uske ek do din baad mujhe gastric aur jalan feel hoi maiday mein, mene do din teen avoid kia ke khud theek hojaiga, lekin naheen hua to mein usi doc ke pas gaya he gave me some medicines, usse shuru ke teen din tu farq para lekin phir wahi condition.
ab mein kisi wajah se out of city hun, aur yahan aker acid reflux ki wajah se galay mein infection hua tha, jiski medicine li aur Alhamdulillah theek hogaya, lekin mujhe mera maida aik dam khali khali aur chest bhi empty feel hoti hai aur kamar ke pechay back par burning aur aisa feel hota hai ke jaisay jakra hua ho, on my central upper back. Now the thing is, mera sara dhayan is