Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 24, karachi
Assalamu alaikum Mera beta derh Saal Ka hogya abhi tk chal NH paraha men malish BHI Kr rahi Hu dmax drops BHI derahi Hu or Kia kru pareshn Hu please guide me something good for him Woh zada kch khata peeta BHI NH mother feed pe hai Woh BHI Ak taraf Ka peeta hai teeths BHI bht Der se Nikal rahe Hain washroom BHI do do dn BD krta hai Kia yeh SB Normal hai
medicine se inshaaAllah 1 month me hi walk krny lgy ga ap pareshan na hon kuch bachy Thora dair se chlty hain thori se medicine se hi behtri a Jay gi ap appointment book kr lain detail se bat ho jay
Don't worry... Ye sb normal hy... Kuch months me wo khud hi chlna strt kr dy ga... Koi medicine use na krein iss k lya...
Not being able to walk by 18 months of age is abnormal. Take your child to Govt Children Hospital, North City Phase 1 Sector 14 B, Shadman Town, Karachi for proper assessment.
241 Positive Reviews