Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Pediatrician on SEPTAL HEMATOMA

person-avatar

Asking For Other, Male 04, Lahore

Mera Beta last month gira tha.. Nose pe zakham aya tha.. But hum ne thora ignore kya k itna zor se ni gira.. But jb usko saans main problem hoi tou hum ne Dr ko check karwaya.. He suggests that Surgery ho gi minor si.. Bcoz blood nose se nikla nai r jama ho gaya jo k kafi din ruka raha.. Usko saaf karna pare ga.. Operate ho gaya.. Dr satisfied ho gae.. Beta bhi tb theek ho gaya..but abhi bhi uski ki saans main problem rehti hai.. Anyone suggest what to do now? Doctor said it will take time.. Might be ok with age.. Ik month ho gaya.. Operate hoe

Homeopath in Rawalpindi - Dr. Asifa Khanum

Dr. Asifa Khanum - Homeopath

| DHMS | | Rawalpindi

review-stars

241 Positive Reviews

homeopathic medicine se jo baki symptoms rah gy hain wo abi abi theek ho skta hy ap ko wait krny ki zaroorat nai hy mujhy yakeen hy k wo jldi theek ho Jay ga inshallah or is medicine k koi side effects bhi nai hain


0

0

General Practitioner in Karachi - Dr. Maheen Altaf

ENT surgeon ko dikhayen.


0

0

Attach Photo here: