Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Other, Male 04, Lahore
Mera Beta last month gira tha.. Nose pe zakham aya tha.. But hum ne thora ignore kya k itna zor se ni gira.. But jb usko saans main problem hoi tou hum ne Dr ko check karwaya.. He suggests that Surgery ho gi minor si.. Bcoz blood nose se nikla nai r jama ho gaya jo k kafi din ruka raha.. Usko saaf karna pare ga.. Operate ho gaya.. Dr satisfied ho gae.. Beta bhi tb theek ho gaya..but abhi bhi uski ki saans main problem rehti hai.. Anyone suggest what to do now? Doctor said it will take time.. Might be ok with age.. Ik month ho gaya.. Operate hoe
homeopathic medicine se jo baki symptoms rah gy hain wo abi abi theek ho skta hy ap ko wait krny ki zaroorat nai hy mujhy yakeen hy k wo jldi theek ho Jay ga inshallah or is medicine k koi side effects bhi nai hain
ENT surgeon ko dikhayen.
241 Positive Reviews