Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Pediatrician on My 40 Days Baby

person-avatar

Asking for Self, Female, 26 years old, Karachi

Assalam.o.alikum Dr meri beti hai abhi 42 days ki hui hai woh itney choty buchoun k hisab sai kum soti hai matlab agar 5 hours rat nend li hai tou 4 hours tak jagegi aur jagty hi roney lag jati aur bas roti rehti hai iskey elawa woh motherfeed vomit krdeti kabhi sabut nikalti kabhi phata hua aisa kun hai kuch samjh nhi ati Roti bht hai

Member of Marham-Forum

yeh apka pehla baby hai..ap osy colic diagas drops diya Karen aur vomit k liye nayspa drops meri Beti b bhut kam sothi hai rath ko ap koshish kare k apny sath nazdek sulaye baby Apni maa k sath sakoon aur secure feel krta hai

Member

Member


Yess she is my first baby
Now she is very very fine allhumdullilah shuru sai hi sath lag kai soti hai barii bii ???? she is going 3 months soon INSHA ALLAH
Baqi isko colic drops aur arqe shirreen deti houn
Jazakillah for suggestion

1 year ago

Member

Member


arqe shireen kya hai sis ??

1 year ago

Member

Member


Arqe shireen gripe water ki tarah hi hota hai kisi bhi pharmacy sai mil jayega
Naunehal aur woodwords gripe water sai zada acha hai khaas kr colic babies k liye

1 year ago

Member

Member


okay i will.also try it meri beti.3 feb ko 3 months ki.hojye gi.

1 year ago

Member

Member


Meri beti 2 feb ko 3 months ki hogi

1 year ago

Member

Member


meri baby ka weight kam tha 2.5 kg paida howi thi.mai nay during pregnancy sahi khurak.nhi liya tha mera irada hai 4 month mai.he cerelac start kardoon i want my baby chubby 😕

1 year ago

Pediatrician in Lahore - Dr. Rizwan Gohar

Dr. Rizwan Gohar - Pediatrician

MBBS, FCPS (Pediatrics) | Lahore

review-stars

247 Positive Reviews

your baby needs a thought physical examination. it can be normal or due to some problem. there are ways to increase baby's sleep


0

0

Member

Member


She is fine now allhumdullilah now she slept,plays,smile and respond specially at me and her father

1 year ago

Attach Photo here: