Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Other, Female 03, karachi
Salam Dr's, meri beti ki age 3 saal hy usy 1 month sy stool blood a raha Tha Dr ne dawa di theek ho gya 10 din baad phr aaya larki ka rang b yellowish ho raha hy. Keeray b nhi hain. Dr ko dekhya to unho ne kaha infection hy mujhy batain plz pait b phoola howa hy, batain koi khatry ki baat to nhi, test bola hy us ka stool ka n exry.
Test karwain proper checkup karwaenn.. To pata chalay ga.. Kia masla he
apko apnay child specialist k pass jana zaroori hai inke kuch mazeed test or xray hongay or phir bachon ka surgeon bhi dikhay ga.... aisay medicine use na karain
16 Positive Reviews