Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Pediatrician on Infection

person-avatar

Asking For Other, Female 03, karachi

Salam Dr's, meri beti ki age 3 saal hy usy 1 month sy stool blood a raha Tha Dr ne dawa di theek ho gya 10 din baad phr aaya larki ka rang b yellowish ho raha hy. Keeray b nhi hain. Dr ko dekhya to unho ne kaha infection hy mujhy batain plz pait b phoola howa hy, batain koi khatry ki baat to nhi, test bola hy us ka stool ka n exry.

Pediatrician in Rahim Yar Khan - Dr. Muhammad Irfan Mughal

Dr. Muhammad Irfan Mughal - Pediatrician

MD Peads | Rahim Yar Khan

review-stars

16 Positive Reviews

Test karwain proper checkup karwaenn.. To pata chalay ga.. Kia masla he


0

0

Pediatrician in Karachi - Dr. Farzana Faryal

Dr. Farzana Faryal - Pediatrician

MBBS, DCH, FCPS | Karachi

review-stars

17 Positive Reviews

apko apnay child specialist k pass jana zaroori hai inke kuch mazeed test or xray hongay or phir bachon ka surgeon bhi dikhay ga.... aisay medicine use na karain


0

0

Attach Photo here: