Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Other, Male 2, pakistan
mei ne apnay 3 months k baby ko tuesday ko vaccinate karaya. pehlay din tang kia phr theek ho gaya. ab Wednesday raat ko usko sneezing and flu shuru ho gaya aur Thursday subha subha 100 bukhar tha. ab bukhar ho jata hai 99.5 tk aur panadol deti tau utar jata. us ka naam bnd hai sath beh b raha hai aur woh cough b ker ra hai sath sneeze b. mei ne usay coferb 6 drops 3 times a day shuru kia hai aur sath saline drops 3 times. chest se koi awaz ni aati. cough dry hau. is this medicine ok? is se theek hojae ga? usay thand lagi hai ya after effect hai vaccine ka??
change of weather ke wja sa baby ke tbyat kharab ....book appointment via marham
aoa
it's better app baby ko proper check karwa lain
syp tempramine 2.5ml twice daily dain
aur neubalize karyain 2cc normal saline sa thrice daily
phir bhi nai ho raha theek to detail check up karwa lain
56 Positive Reviews