Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Female, 17 years old, Mahalam Kalan Kasur
Mojhay jb be periods aty han to kamr ky nichly hisy per tangon me and pait me buht shaddeed dard hota ha even kuch be nahi kr sakti na baitha jata ha na lata jata ha.Kuch khany peeny ko bi dil nahi chahta Aghar kuch khalon to pain or zyada hojata ha Sirf chy per hi guzara karti hou lekin phir be pain rehta ha lekin kuch na khaon to thora farq rehta ha Plz mojhay is ky bary me kuch btady yah tk k college jana be mushkil hota ha buht tabiyyat kharab rehti ha 3,4din tk ...
Har female ko pain hota gai during periods kisi ko ziada kisi ko kam agr aap pain killer lekar dekhen agr faida hota hai to theek hai wrna ek dafa dikhana parega wese I hope k koi problem nai hogi it’s normal phenomena. Tab ponstanforte din me 3 dafa Khaen during periods faida hoga wrna tab brufen 400 mg bi le skti hain din me 2 de 3 dafa us de bhi faida hoga
Member
okay
buhat Shukrya
ab is per aml krny ki koshish karon gi
1 year ago
Member
Thank you so much dr Sahiba
1 year ago