Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Female, 30 years old, Lahore
Mere 2 bchay hain, dono ki birth , normal delivery k through hui thi, lekin dono bar mjhe natural labour pains nhi ai theen, blke doctor ne induction k zariye baby deliver krwae thy. Membrane sweeping se b kuch nhi hua tha.
Ab mn 3rd baby lena chah rahi hoon Kya teesri bar bhi mjhe natural labour pains nhi aen gi?? Or esa kya kia jae k next time natural pains aen???