Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Gynecologist on Delivery Related

person-avatar

Asking For Self, Female 21, Bahria town lahore

Aoa mera first baby 10 months ka tha to ma 2nd baby expect kr rhi thi abhi mera 8 month shuru hoa ha first baby c section se hoa tha ab ki baar jis Dr. se consult kia ha wo kehti hain normal possible hai lekin jis hospital ma wo hain wahan ki policy ha k ceserian k baad ceserian hi krte hain mujhe khud bhi dosre operation se bht dr lg rha ha kisi or doctor se bhi consult kia ha wo bhi kehti hain k normal possible ha lekin wo mere area se bht dour hain kindly koi aesi Dr. contact karain jo operation ki jaga normal prefer krti hon

Gynecologist in Lahore - Asst. Prof. Dr. Uzma Naz

Asst. Prof. Dr. Uzma Naz - Gynecologist

| MBBS | FCPS (Gynecology) | | Lahore

review-stars

94 Positive Reviews

no dr wants to do cesarean unfairly. and it depends on many factors.


0

0

Gynecologist in Multan - Dr. Unaiza Anwar

Dr. Unaiza Anwar - Gynecologist

MBBS, MCPS | Multan

review-stars

7 Positive Reviews

upto where can you go?


0

0

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr

Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore

review-stars

24 Positive Reviews

Apka pehla C.Section kis waja se howa tha. Agar tu condition is baar different hain, tu normal try kar sakte hain. Apki aur baby ki sehat sab se important cheez hai. Agar pechli delivery k discharge notes hain tu share kar dein.


0

0

Gynecologist in Karachi - Dr. Zehra Naqvi

Dr. Zehra Naqvi - Gynecologist

MBBS, FCPS (Obstetrics & Gynecology), MCPS (Gynecology & Obstetrics) | Karachi

review-stars

12 Positive Reviews

you became pregnant too soon. there should be at least 2 years difference between two pregnancy.
so you should not try normal delivery.


0

0

Attach Photo here: