Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female 21, Bahria town lahore
Aoa mera first baby 10 months ka tha to ma 2nd baby expect kr rhi thi abhi mera 8 month shuru hoa ha first baby c section se hoa tha ab ki baar jis Dr. se consult kia ha wo kehti hain normal possible hai lekin jis hospital ma wo hain wahan ki policy ha k ceserian k baad ceserian hi krte hain mujhe khud bhi dosre operation se bht dr lg rha ha kisi or doctor se bhi consult kia ha wo bhi kehti hain k normal possible ha lekin wo mere area se bht dour hain kindly koi aesi Dr. contact karain jo operation ki jaga normal prefer krti hon
no dr wants to do cesarean unfairly. and it depends on many factors.
upto where can you go?
Apka pehla C.Section kis waja se howa tha. Agar tu condition is baar different hain, tu normal try kar sakte hain. Apki aur baby ki sehat sab se important cheez hai. Agar pechli delivery k discharge notes hain tu share kar dein.
you became pregnant too soon. there should be at least 2 years difference between two pregnancy.
so you should not try normal delivery.
94 Positive Reviews