Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Male 23, karachi
aslam walaikom DR mai morning time buhat depress ho buhat ghusa ata hai buhat weakness mahsos kar raha ho buhat daaar mahsos kar raha ho plz mujhe esaa koi medicine bataye is k bemare k liye
tahajud aur fajar ki namaz parha karain aur tahajud fajar darmian quran
you may be affected with GAD and should be visited by a physician
Neend aur bhook kaisi hai? Koi pareshani? Job ya parhai kaisi ja rahi hai? Ye kaafiyat har wakt rehti hai? Ya kisi time behtar ho jati hai? Wazaan kaam tu nahi ho raha?
Member
bhook buhat mahsos kar raha ho or nanad tu sahi wazan bhi thora sa kaaam ho raha hai
1 year ago
Member
mera apna karobaaar hai ow bhi buhat mushkal kam hai sarah roz or raat busy ho kaam mai
1 year ago
Member
DR koi esa medicine batao jis ka side effect bhi na ho or faidamand bhi hai mere liye ?
1 year ago
| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment
Ap apna thyroid ka test karwae. Us mein is tarha k symptoms aur bhook ka bharna hota hai. Paseena bohat ziada tu nahi ata?
1 year ago
Member
DR nahi paseena nahi hai serf waekness mahsos kar raha ho or ghusaa buhat ata hai or daaar mahsos kar raha ho
1 year ago
| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment
Appointment book kar lein tu mein test likh deti hon
1 year ago
Member
DR ye escitalopram teblet kesa hai mere liye es ka side effect tu nahi hai plz mujhe batao
1 year ago
| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment
Common side effects yeh hain Constipation
decreased interest in sexual intercourse
diarrhea
dry mouth
ejaculation delay
gas in the stomach
heartburn
inability to have or keep an erection
loss in sexual ability, desire, drive, or performance
sleepiness or unusual drowsiness
trouble sleeping
1 year ago
Thyroid ki waja se bhook bharna, weakness hona, ghuse ya bechaini ki kafiyat hona aur depression hona, sab shamil hai
| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment
You need to have some tests done. Sorry I can’t give medicine before that.
1 year ago
| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment
Thyroid function test and Complete blood count.
1 year ago
Rona Ata hay?? Ya sirf ghusa atta hay. Kabhi ghusay Kay waqt blood pressure check kerwaya, Agar nahein to jab ghusa ayyay, lazmi check kerwaien. Apna thyroid function tests aur Cbc kerwaien. Reports daikh ker pa5ta challay GA aur blood pressure Agar ziada hay 5to aik haftay ka record rakhen, phir batayen. Need kaisi hay aur bhook lagti hay ya nahein. Iss Kay baad hi kuch medicine likhi ja sakti hay. Khof kis cheez say mehsos ho ta hay??
370 Positive Reviews