Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to General Physician on Depression Stress

person-avatar

Asking For Self, Male 23, karachi

aslam walaikom DR mai morning time buhat depress ho buhat ghusa ata hai buhat weakness mahsos kar raha ho buhat daaar mahsos kar raha ho plz mujhe esaa koi medicine bataye is k bemare k liye

General Physician in Karachi - Dr. Syed Sardar Ali

Dr. Syed Sardar Ali - General Physician

MBBS, FCPS (Medicine) | Karachi

review-stars

370 Positive Reviews

tahajud aur fajar ki namaz parha karain aur tahajud fajar darmian quran


2

0

General Physician in Karachi - Dr. Homayoun Sheikh

Dr. Homayoun Sheikh - General Physician

| MD | MRCP | | Karachi

review-stars

15 Positive Reviews

you may be affected with GAD and should be visited by a physician


0

0

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr

Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore

review-stars

24 Positive Reviews

Neend aur bhook kaisi hai? Koi pareshani? Job ya parhai kaisi ja rahi hai? Ye kaafiyat har wakt rehti hai? Ya kisi time behtar ho jati hai? Wazaan kaam tu nahi ho raha?


1

0

Member

Member


bhook buhat mahsos kar raha ho or nanad tu sahi wazan bhi thora sa kaaam ho raha hai

1 year ago

Member

Member


mera apna karobaaar hai ow bhi buhat mushkal kam hai sarah roz or raat busy ho kaam mai

1 year ago

Member

Member


DR koi esa medicine batao jis ka side effect bhi na ho or faidamand bhi hai mere liye ?

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr
Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment

review-stars 9 Positive Reviews

Ap apna thyroid ka test karwae. Us mein is tarha k symptoms aur bhook ka bharna hota hai. Paseena bohat ziada tu nahi ata?

1 year ago

Member

Member


DR nahi paseena nahi hai serf waekness mahsos kar raha ho or ghusaa buhat ata hai or daaar mahsos kar raha ho

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr
Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment

review-stars 9 Positive Reviews

Appointment book kar lein tu mein test likh deti hon

1 year ago

Member

Member


DR ye escitalopram teblet kesa hai mere liye es ka side effect tu nahi hai plz mujhe batao

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr
Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment

review-stars 9 Positive Reviews

Common side effects yeh hain Constipation
decreased interest in sexual intercourse
diarrhea
dry mouth
ejaculation delay
gas in the stomach
heartburn
inability to have or keep an erection
loss in sexual ability, desire, drive, or performance
sleepiness or unusual drowsiness
trouble sleeping

1 year ago

Member

Member


DR ye mere liye sahi nahi hai escitalopram teblet plzzz mujhe batao

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr

Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore

review-stars

24 Positive Reviews

Thyroid ki waja se bhook bharna, weakness hona, ghuse ya bechaini ki kafiyat hona aur depression hona, sab shamil hai


0

0

Member

Member


DR es ka haal keya hai ap mujhe teblet bataoge plzzz

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr
Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment

review-stars 9 Positive Reviews

You need to have some tests done. Sorry I can’t give medicine before that.

1 year ago

Member

Member


DR mujhe test batao konsa test karwado ??

1 year ago

General Physician in Lahore - Dr. Umarah Israr
Dr. Umarah Israr - General Physician

| MBBS | Australian Medical Council Certified | | Lahore | Book Appointment

review-stars 9 Positive Reviews

Thyroid function test and Complete blood count.

1 year ago

Member

Member


Dr Allah ap ko buhat zendagi Dey ameen suma ameen jaZak Allah

1 year ago

Member

Member


DR mai ye test karwadaonga in sha Allah ??

1 year ago

General Physician in Lahore - Asst. Prof. Dr. Saadia Rahim

Rona Ata hay?? Ya sirf ghusa atta hay. Kabhi ghusay Kay waqt blood pressure check kerwaya, Agar nahein to jab ghusa ayyay, lazmi check kerwaien. Apna thyroid function tests aur Cbc kerwaien. Reports daikh ker pa5ta challay GA aur blood pressure Agar ziada hay 5to aik haftay ka record rakhen, phir batayen. Need kaisi hay aur bhook lagti hay ya nahein. Iss Kay baad hi kuch medicine likhi ja sakti hay. Khof kis cheez say mehsos ho ta hay??


0

0

Attach Photo here: