Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking for Self, Male, 33 years old, Saudi arab
Muje 2 sal se reflux problem hai jo kbhi theak nai ho rahi andoscopy krwai wo bhi normal hai.magr reflux sara din hota rehta hai.medicine 2 sal se continue kha raha hon mgr kuch frq nai parh raha .vitamin d3 ki deficiency bhi hai.plz reply
Dear change life style. If obese weight loss. Change levopraid to tab.stomacol 1 subha DOPEHAR raat before food.Syp.DijexMP 2 tsf subha raat. Tab.peptazol 40mg 1 subha raat before food. And follow-up in Pakistan for proper checkup
Member
Life style kaisy change kron thora detail se btao aur medicine wo btao jo saudi arab mein mil jayen.
1 year ago