Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Gastroenterologist on Gastrointestinal

person-avatar

Asking For Self, Male, 38 Years old, Pof wah cantt Taxila

Aslam o alikam lovely sisters and brothers. Meri age 38 hai aur arssa draz se kafi problem ka shikar hn ap doctor hazrat se appeal hai ke meri samptom sun kr muje Gide kre gas ka problem hota hai khana khany ke bad belly pholi pholi rehti hai aur deer se hazam hota hai aur pakhana khul kr nhi ata jes ki waja se mood acha nhi rehta esa feel hota hai jesy demag aur gardan ka ahsabi khechao,body ka kapka pana ghabrat ka bhot ana aur esi situation main ksi bt par thek se decision na ley pana thora kam krny se jaldi thaak jana sar ka bahri rehna aur ye problem muje 10 saal se hai please Gide me

Homeopath in Rawalpindi - Dr. Asifa Khanum

Dr. Asifa Khanum - Homeopath

| DHMS | | Rawalpindi

review-stars

241 Positive Reviews

AP ki Sb problem medicine se completely theek ho skti hain AP pareshan na hon detail bat kr lain kindly book appointment with me


0

0

Attach Photo here: