Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Male 29, islamabad
Aoa Need some help from Skin dr pechly kahi dino se muje naaf k neechy se khrish ho rahi ti gao ma ak aam dr ko dikha di oss se wo bhar gaye aab jagha buhut surkh hy aur Jalan aur khrish buhut karta hy plzz koyi batay k kiya karo koyi medician tajweez kary
kindly book an appointment or online appointment via marham so can guide in detail
As-salamu alaykum.
Please better for proper examination and treatment in my clinic
Member
sir Doctoe ny ak tupe aur tab likh di hy for one month terbiderm for 250 msg type lamisil cream yeh theek hy
1 year ago
Member
sir dr k pass gaya ta oss ne kaha ye Tania Corp hy medician dy aur cream di hy 40 days tak kiya theek hy yh
1 year ago