Book Video Consultation

Book Video Consultation

Stay Home

No Waiting in lines

Audio/Video Call

PMC Verified Doctors

Talk to Dermatologist on Skin Allergy

person-avatar

Asking For Self, Female, 21 Years old, Karachi

Mjhe almost 10 months pehle right hand ki finger mai allergy start hui thi. Wo is tarah start hui thi ke Maine takreeban 2 se 3 din tk us finger mai aik artificial ring pehen rakhi thi aur us ke saath maine aik do baar sanitizer use kia tha. Jab mjhe kharish start hui to Maine ring utaar di. Phir us mai aur kharish hone lagi aur saath hi redness start hogayi. Kch time Baad conditions kch aesi thi (pic 1) Phir Maine aik dermatologist ko dikhaya unhone medications start ki aur takreeban time to time 3 ya 4 months ka medicines chalti rahi. Jab lgta tha ke theek hogaya aur medicine roki to phir start ho jata tha. Mai allopathic continue nhi krna chahti thi is liye homeopathic start kia. Homeopathy medicine almost 7 months se le rahi hoon but allergy khatam nhi horahi. Allergy ki condition ab itni kharab nhi hai but wo phel rahi hai aur finger se palm tk aa chuki hai. Current condition (pic 2) . Kindly help me out. Mjhe koi doctor btata hi nhi hai ke ye aakhir hai kia?

Homeopath in Rawalpindi - Dr. Asifa Khanum

Dr. Asifa Khanum - Homeopath

| DHMS | | Rawalpindi

review-stars

241 Positive Reviews

Homeo medicine hi best hy ap k batany me ya Dr k samajhny ki wajah hoi hy jo ap ka problem solve nai hoa ap appointment book kr lain or detail bat kr lain mujhy yakeen hy jldi theek ho Jain gi itna time nai lgna chahiy tha jldi theek ho jata hy


0

0

Dermatologist in Multan - Dr. Alina Abid

Dr. Alina Abid - Dermatologist

MBBS, MCPS Training Completed, Diploma in American Aesthetic Association and Regenerative Medicine | Multan

review-stars

104 Positive Reviews

Asalamwalikum,kindly i want to clear that its ring induced contact dermatitis aur sath ma sanitizer is also the cause of allergic reaction in some individuals ,your condition is totally treatable ,its better to book online video consultation via marham so that i clearly counsel you according your disease and most appropriate treatment after getting detail history and your previous medication thanks


0

0

Attach Photo here: