Book Video Consultation
Stay Home
No Waiting in lines
Audio/Video Call
PMC Verified Doctors
Asking For Self, Female, 21 Years old, Karachi
Mjhe almost 10 months pehle right hand ki finger mai allergy start hui thi. Wo is tarah start hui thi ke Maine takreeban 2 se 3 din tk us finger mai aik artificial ring pehen rakhi thi aur us ke saath maine aik do baar sanitizer use kia tha. Jab mjhe kharish start hui to Maine ring utaar di. Phir us mai aur kharish hone lagi aur saath hi redness start hogayi. Kch time Baad conditions kch aesi thi (pic 1) Phir Maine aik dermatologist ko dikhaya unhone medications start ki aur takreeban time to time 3 ya 4 months ka medicines chalti rahi. Jab lgta tha ke theek hogaya aur medicine roki to phir start ho jata tha. Mai allopathic continue nhi krna chahti thi is liye homeopathic start kia. Homeopathy medicine almost 7 months se le rahi hoon but allergy khatam nhi horahi. Allergy ki condition ab itni kharab nhi hai but wo phel rahi hai aur finger se palm tk aa chuki hai. Current condition (pic 2) . Kindly help me out. Mjhe koi doctor btata hi nhi hai ke ye aakhir hai kia?
Homeo medicine hi best hy ap k batany me ya Dr k samajhny ki wajah hoi hy jo ap ka problem solve nai hoa ap appointment book kr lain or detail bat kr lain mujhy yakeen hy jldi theek ho Jain gi itna time nai lgna chahiy tha jldi theek ho jata hy
Asalamwalikum,kindly i want to clear that its ring induced contact dermatitis aur sath ma sanitizer is also the cause of allergic reaction in some individuals ,your condition is totally treatable ,its better to book online video consultation via marham so that i clearly counsel you according your disease and most appropriate treatment after getting detail history and your previous medication thanks
241 Positive Reviews